آذر و دی 1395، دوره نهم - شماره 5
-
مؤلف : نژاد شفیعی، مهدیه ؛ رحمانی، علی ؛ سالاری، محمد مهدی ؛ كاتب مسؤول : سرهنگی، فروغ ؛
(6 صفحة - من 329 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:دانشیادگیریبلایامهارت و پرستار
-
كاتب مسؤول : نجفی، حسین ؛
(15 صفحة - من 336 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:مدل استاندارد اسکورمطراحی و تولید محتوا الکترونیکیاشیای یادگیریاسکوبندیبهبود یادگیری
-
كاتب مسؤول : رحمانی، رقیه ؛ مؤلف : رحمانی، محمدرضا ؛
(5 صفحة - من 352 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان ماماییآموزش شبیه سازینمایش بریچ
-
مؤلف : منصورزاده، محمد ؛ حبیبی، حمدالله ؛ كاتب مسؤول : محمودی، فیروز ؛
(13 صفحة - من 358 إلی 370 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریالگوی پذیرش فناوریسودمندی ادراکشدهسهولت کاربردخودکارآمدی رایانهای
-
مؤلف : حبیبی کلیبر، رامین ؛ كاتب مسؤول : بهادری خسروشاهی، جعفر ؛
(9 صفحة - من 372 إلی 380 )
الکلمات المفتاحية:تعلل ورزیزورگوییازخودبیگانگی تحصیلی
-
كاتب مسؤول : صمیمی، زبیر ؛ مؤلف : رامش، سمیه ؛ کرد تمینی، مسلم ؛
(10 صفحة - من 382 إلی 391 )
الکلمات المفتاحية:بازداری رفتاریحافظه کاریحافظه کاری هیجانیاختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
-
كاتب مسؤول : رمضانی، جمیله ؛ مؤلف : حسینی، محمد ؛ قادری، محمد ؛
(7 صفحة - من 393 إلی 399 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانعملکرد تحصیلیدانشجویان پرستاریفوریت پزشکیساراسون
-
مؤلف : رمضان زاده، خیرالنسا ؛ كاتب مسؤول : پورشافعی، هادی ؛
(5 صفحة - من 401 إلی 405 )
الکلمات المفتاحية:اساتیدتبادل دانشدانشگاه علوم پزشکی بیرجند