Spring & Summe 2022, Volume 11 - Number 1 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : Nami، Fatemeh ؛
(22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آموزش نگارشکلاس وارونهوب کوئست هافراگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجیفراگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجیوب کوئست هاکلاس وارونهآموزش نگارشflipped classroomWriting InstructionEFL learners
-
مؤلف : Behboodzade، Hamide ؛ Mazdayasna، Golnar ؛
(34 صفحة - من 75 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تلگرامیادگیری معکوساستفاده از کامپیوتر در یادگیری زبانیادگیری زبان به کمک موبایلدانشجویان کارشناسی ارشدflipped learningGraduate students' perceptionsMobile-Assisted Language Learning (MALL)Computer-assisted language learning (CALL)Telegram
-
مؤلف : Mohammadi، Golia ؛
(16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بازیهای آموزشیبازیهای دیجیتالیمیانجیگری والدینآموزش در دوران کودکیearly childhood educationDigital GamesEducational gamesparental mediation
-
مؤلف : Atar Sharghi، Navid ؛ Jahangardi، Kiyoomars ؛ Ahmadkhan Beigi، Sepideh ؛
(20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مهارت نوشتاری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوممقالات ابراز عقیدهبرنامه Grammarlyوب سایت مدرس نگارش مجازییادگیری زبان به کمک رایانهGrammarly applicationVirtual Writing Tutor WebsiteComputer-Assisted Language Learning (CALL)assisted Language Learning (CALL)Writing SkillCorrective FeedbackEnglish as a foreign language (EFL)
-
مؤلف : Rahimi، Amir Reza ؛
(18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:انگلیسی به عنوان زبان خارجهانگیزه یادگیری زبان آنلاین (OLLM)موفقیت آنلایندوره های بر خطEnglish as a Foreign Language (EFL) learnersOnline LanguageLearning Motivation (OLLM)Online achievementLanguage Massive Open Online Courses (LMOOCs)Emergency remote language teaching