بهار و تابستان 1392 - شماره 86 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
درآمدی بر شناسایی نیازهای انسان از دیدگاه قرآن با تاکید بر برتری نیازهای معنوی در سلسله مراتب نیازها
مؤلف : سلطانی، محمد رضا ؛
(36 صفحة - من 9 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:روان انسانی در قرآنبرتری نیازهای معنوی نسبت به نیازهای مادینیازهای انسان از دیدگاه قرآنمقایسه نیازهای انسانی از دیدگاه قرآن و روانشناسیﻗﺮآنآل ﻋﻤﺮاندﯾﺪﮔﺎه ﻗﺮآنﻧﺴﺎءاﺳﺮاءاﺣﺰاب
-
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ شکر، عبدالعلی ؛ پور مولا، سید محمد هاشم ؛ شهیدیان، زهرا سادات ؛
(38 صفحة - من 45 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽروﯾﮑﺮد اﺳﻼﻣﯽﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻮﻣﯽروش ﻓﺮاﺗﺮﮐﯿﺐآموزههای اسلامیاﺧﻼق اداری @
-
مؤلف : تاج آبادی، حسین ؛ بیات، مهدی ؛
(22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مقام معظم رهبريﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺳﺎﻻريﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪيﻧﻈﺎم اداریﮐﻠﯿﺪ واژهﻋﻠﻤﯽ ـﻣﯽ رود
-
مؤلف : سید حسینی، سید محمد ؛ ابراهیمی سالاری، تقی ؛ مظلوم خراسانی، آزاده ؛
(22 صفحة - من 105 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وقفسازمان اوقافﺑﻬﺮهوريﻣﺪﯾﺮﯾﺖ وﻗﻒ در اﯾﺮاناﻣﻮالـ
-
مؤلف : خسروانیان، حمیدرضا ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ توکلی، مهناز ؛
(20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽدﯾﻨﺪاريﺑﺎورﻫﺎي دﯾﻨﯽﻧﻬﺞ اﻟﺒﻼﻏﻪﺳﺎزﻣﺎن ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽاﻋﺘﻘﺎداترواﻧﯽﺳﻼﻣﺖ روانﻋﻠﻤﯽ ـ
-
مؤلف : سهرابی، مهدیه ؛ ضرغام بروجنی، حمید ؛
(22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:دفاع مقدسراﻫﯿﺎن ﻧﻮرﮔﺮدﺷﮕﺮي ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺟﻨﮕﯽدﺳﺘﺎورد ﺳﻔﺮﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﻔﻌﺖﻣﺤﻮرﻋﻠﻤﯽ ـ @
-
مؤلف : نیک پور، امین ؛ منظری توکلی، علیرضا ؛ نوبری ایدیشه، سمیه ؛ محمدی، مرضیه ؛
(24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎي اﻧﺘﺨﺎباﻟﮕﻮي اﺳﻼﻣﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﮐﺎرﻣﻨﺪاﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي دوﻟﺘﯽاﺛﺮﺑﺨﺸﯽ و ﺑﻬﺮهوری
-
مؤلف : طاهری عطار، غزاله ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛ پورعزت، علی اصغر ؛
(26 صفحة - من 193 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﻠﺖ در اﻧﺪﯾﺸﻪ اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ )ره(ﺣﮑﻮﻣﺖ و ﻣﻠﯿﺖ در ﺑﯿﺎﻧﺎت اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ )ره( ﻣﻠﺖﺳﺎزي ﺑﺮاﺳﺎس دادهﻫﺎي دﯾﻨﯽﺣﮑﻤﺮاﻧﯽ اﺳﻼﻣﯽ و اﻧﺪﯾﺸﻪ اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ)ره(ﻣﻠﺖ ﺳﺎزيروش دﻟﻔﯽروش اﻗﺪامﭘﮋوﻫﯽﻋﻠﻤﯽ ـ
-
مؤلف : عطافر، علی ؛ امیری، زینب ؛ کاظمی، علی ؛ امیری، یدالله ؛
(22 صفحة - من 219 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮيﻣﻌﻨﻮﯾﺖ اﺳﻼﻣﯽرﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي اﺳﻼﻣﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ @
-
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ نجاتبخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ موزیری قیری، محمد ؛
(17 صفحة - من 241 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎﺧﺘﺎري ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ رﻓﺘﺎري ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلﻋﻮاﻣﻞ راﻫﺒﺮدي ﺑﺮﻧﺪ ﺣﻼلروش دﻟﻔﯽHalalﻫﻤﮑﺎران