بهار 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : بشرپور، سجاد ؛ نوری، حیدر ؛ عطادخت، اکبر ؛ نریمانی، محمد ؛
(21 صفحة - من 7 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیرییادگیری عاطفیانگیزش معطوف به خطا
-
مؤلف : پیرانی، ذبیح ؛
(26 صفحة - من 28 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابمهارتهای اجتماعینارساخوانمهارتهای شناختی- هیجانیاختلال ارتباطی
-
مؤلف : رضایی شریف، علی ؛ حاجلو، نادر ؛ حق گوی، توحید ؛ مرادی، مسعود ؛
(17 صفحة - من 54 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نارسا خوانیبازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاریحسابنارسایی
-
مؤلف : صبحی قراملکی، ناصر ؛
(18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مهارت اجتماعیپردازش هیجانیاختلال یادگیری خاصخود آموزی کلامی
-
مؤلف : علیزاده فرد، سوسن ؛ محتشمی، طیبه ؛ تدریس تبریزی، معصومه ؛
(19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریمهارتهای اجتماعیاسترس والدگریبرنامهی آموزش والدین
-
مؤلف : معظمی گودرزی، سعیده ؛ فرخی، نور علی ؛ گودرزی، کورش ؛ نظری، ملیکا ؛
(14 صفحة - من 108 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعالمشکلات یادگیریعملکردخواندننارسا خوان
-
مؤلف : حسن نیا، علی ؛ نجفی، محمود ؛ محمدرضایی، علی ؛
(23 صفحة - من 122 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:روش آموزش چند حسی فرنالدتدابیر یادیارهااختلال دیکته نویسی
-
مؤلف : عمادی، سید رسول ؛ مظفری مکی آبادی، منصوره ؛
(17 صفحة - من 145 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریسازگاری اجتماعیچندرسانهای آموزشیدرماندگی آموخته شده