بهار و تابستان 1392، سال سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : دانش، فرشید ؛ رشیدی، ورا ؛ میرزایی، منصور ؛
(16 صفحة - من 11 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:آسیب شناسیتولید علمعلم سنجیضریب تأثیرعلم و فناورینظام های استنادی
-
مؤلف : جمشیدی قهفرخی، فاطمه ؛ حیاتی، زهیر ؛
(24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:باور دینیبهره وریگرایش دینیمعنویت سازمانیشناخت دینیعواطف دینیوظایف دینی
-
مؤلف : جلیل پور، پیمان ؛ اکبری شایه، یحیی ؛ پیروزفر، معصومه ؛
(16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کتابدارانکیفیت زندگی کاریدلبستگی شغلیکتابخانه های دانشگاهی
-
مؤلف : عسگری، رقیه ؛ شعبانی، احمد ؛ رجایی پور، سعید ؛
(16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کتابدارانکتابخانه های دانشگاهیاستاندارد های ایفلاخدمات مرجع دیجیتال
-
مؤلف : قاضی زاده، حمید ؛ معرفت، رحمان ؛
(12 صفحة - من 101 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:منابع مالیکتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانیخدمات غیر رایگانخدمات پایهخدمات دگرگون شدهمحصولات کتابخانه ها
-
مؤلف : فرج پهلو، عبدالحسین ؛ عصاره، فریده ؛ نیک کار، ملیحه ؛
(20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسروش دلفیکتابخانه های دانشگاهیسنجش اثر بخشیسازماندهی موادرویکرد ارزشهای رقابتی
-
مؤلف : خسروی، عبدالرسول ؛ فتاحی، رحمت الله ؛ پریرخ، مهدی ؛ دیانی، محمد حسین ؛
(16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:موتورهای کاوشربطگوگلبسط جستجوکلید واژه ها و عبارت های پیشنهادی
-
مؤلف : نوکاریزی، محسن ؛ فنودی، نصرت ؛
(16 صفحة - من 151 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:پایگاه های اطلاعاتینمایه استنادی علوم ایرانارزیابی مکاشفه ایپایگاه استنادی علوم جهان اسلامارزیابی محیط رابط
-
مؤلف : قاسمی، علی حسین ؛ سنگری، محمود ؛
(24 صفحة - من 167 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:سبک های تفکردانشگاه فردوسیرفتار اطلاع جوییدانجویان تحصیلات تکمیلی
-
دسترس پذیری به کتاب چاپی در کتابخانه های دانشگاه اصفهان: سونامی استناد کاذب در پایان نامه های تحصیلی
مؤلف : پورحقانی، مهسا ؛ افشار، ابراهیم ؛ چشمه سهرابی، مظفر ؛
(16 صفحة - من 191 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:کتابدانشگاه اصفهانمدیریت مجموعهدسترسی پذیری فیزیکیاستناد کاذبسوء رفتار آکادمیک
-
مؤلف : کشاورز، حمید ؛ وفائیان، امیر ؛
(20 صفحة - من 207 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیسواد اطلاعاتیمطالعه وبیمطالعه دیالکتیکسواد وبی