پاییز 1394 - شماره 123 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : مدنی فر، محمدرضا ؛ سجادیه، نرگس ؛
(24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اسلاممبناگرویساختارانسجام گرویفلسفه تربیتانسجامفلسفه تعلیم و تربیت اسلامیمعرفتتوجیهمبانیچالش
-
مؤلف : امیری، محمد ؛
(24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:وضعیت اقتصادیبی سوادی و کم سوادیبازماندگی تحصیلیاجتماعی خانوادهدرجه توسعه یافتگینوع زبان و گویشمدلهای خطی سلسله مراتبیاستانخانواده
-
مؤلف : حسنی شلمانی، محمدحسن ؛
(20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مالکیتپته آموزشیویژگیهای سرمایهمالکیت اعتباریحق انتخاب والدینمدارسوالدینسرمایهحقدولتحق انتخاب
-
مؤلف : عباس پور، عباس ؛ جهانگرد، اسفندیار ؛ میثاقی فر، الهه ؛
(18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ستاندهپیوند پیشینپیوند پسینتحلیل دادهمخارج آموزشیآموزشتولیداسترالیاهندآلمانژاپنایران
-
مؤلف : زنجیرچی، سیدمحمود ؛ حکاکی، سیدمسعود ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ بهنیا، فروغ ؛
(22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیمدیریت دانشسازمان آموزش و پرورشتجزیه و تحلیل عوامل شکستپیادهسازی مدیریت دانشسازمانFMEAسیستم مدیریت دانش
-
مؤلف : عبداللهی، حسین ؛
(20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت آموزشیمصوبات شورای عالی آموزش و پرورشمدیریت مدارس متوسطهویژگیهای عمومی وحرفه ای مدیران مدارسمدیرانمدیران مدارسآموزش و پرورششورای عالی آموزش و پرورشمدیریتحرفهای
-
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانش
مؤلف : بهلول، مجید ؛ حسینقلی زاده، رضوان ؛ کرمی، مرتضی ؛
(19 صفحة - من 137 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:فناوریجو سازمانیمعلمانمدیریت دانشاشتراک دانشنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتاررفتار اشتراک دانشفنیاطلاعات