تابستان 1396، شماره 53 التصنيف A (Azad University)
-
مؤلف : عجم، علی اکبر ؛ جعفری ثانی، حسین ؛ اکبری بورنگ، محمد ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیآموزش تلفیقیطراحی برنامه درسیالگوی اکرسازندهگرایی اجتماعی
-
مؤلف : نوروزی، سپیده ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ ریحانی، ابراهیم ؛ فردانش، هاشم ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛
(10 صفحة - من 17 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهبدفهمیهای ریاضیگانیهباورهای نادرستشونفلد
-
مؤلف : جعفری، اسماعیل ؛ فتحی واچارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛
(15 صفحة - من 27 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:پارادایم انتقادیموکفراتحلیل کیفیپارادایم ساختارگرایانهپارادایم پیوندگرایانه
-
مؤلف : زارعی، محمد حسین ؛ نصر، احمد رضا ؛
(5 صفحة - من 42 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی درسیتولیدات علمیمشارکت گروهی: ایرانپایگاه اطلاعاتی آی.اس.آی (ISI)مشارکت بینالمللی
-
مؤلف : شوره کندی، فرهاد ؛ علی عسگری، مجید ؛
(9 صفحة - من 47 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:معلماندانشآموزانارزشهای اسلامیمحتوای درسی
-
مؤلف : قادری، مصطفی ؛ خوشناموند، زهرا ؛ محمدی، رحیمه ؛
(11 صفحة - من 56 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:نگرشیادگیریدوره متوسطهفنّاوری آموزشیتخته هوشمند
-
مؤلف : محمودی، حشمت الله ؛ عرفانی، نصراله ؛ محققی، حسین ؛
(14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیانگیزش پیشرفت تحصیلینیازهای بنیادین روانشناختی
-
مؤلف : صادقی اول، نسرین ؛ امینخندقی، مقصود ؛ سعیدیرضوانی، محمود ؛
(19 صفحة - من 81 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیتدریسبرنامه درسی ریاضیبرنامه درسی اجرا شدهسیستم تعاملی فلندرزمعلمانکلاسریاضیات پایه چهارمدانشآموزاندرس ریاضی
-
مؤلف : ویسی کهره، سعید ؛ ایمانی، صدف ؛ کردنوقابی، رسول ؛ فرهادی، مهران ؛ جوادی ممتاز، طیبه ؛
(9 صفحة - من 100 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:وابسته به زمینهمستقل از زمینهواژههای کلیدی: حل مسئله
-
مؤلف : جان نژاد، محسن ؛ خزائی، سعید ؛ احمدی، حبیب ؛ درجانی، حسین ؛
(9 صفحة - من 109 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:آموزش زبان انگلیسیرسانههای نوینرویکرد اسلامی ایرانی تهیه محتوای آموزش
-
مؤلف : محمدی، صمد ؛ شکاری، عباس ؛ مدنی، سیداحمد ؛
(19 صفحة - من 118 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دوزبانهنگرشیتوانشیکلیدواژه ها: آسیب شناسیبرنامه درسی چندفرهنگیدانشیزبان مادری
-
مؤلف : ناظمی، محمدرضا ؛ توزنده جانی، حسن ؛
(9 صفحة - من 137 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانسبک های یادگیریتسلط ربع های مغزی