-
1.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحة - من 1143 إلی 1151 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسودآوریبازاریابی دهان به دهانبازاریابی پنهانبازاریابی ارتباطی
-
2.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحة - من 1161 إلی 1173 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسودآوریعوامل داخلیاستراتژی بازاریابیموفقیت مالی
-
3.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحة - من 1152 إلی 1160 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسودآوریاستراتژی بازاریابیعملکرد مالیرضایت مندی مشتری