-
1.
مؤلف : برزین پور، فرناز ؛ علیزاده، سمیه ؛ جلالی نائینی، غلامرضا ؛ علی احمدی، بنت الهدی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1391 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیشاخص مركزيتشبكه اجتماعیكنشگران كليدیتحليل شبكه ایشبكه های پيچيده
-
2.
مؤلف : غضنفری، مهدی ؛ ملک محمدی، سمیرا ؛ علیزاده، سمیه ؛ فتح الله، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 151 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریان
-
3.
مؤلف : محمدی، شبنم ؛ علیزاده، سمیه ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 333 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانخوشه بندیالگوریتم k-means
-
4.
مؤلف : غضنفری، مهدی ؛ علیزاده، سمیه ؛ ملکمحمدی، سمیرا ؛ فتحالله، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1389 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیبخش بندی مشتریان
-
5.
مؤلف : شریعتی، نیما ؛ شوندی، حسن ؛ علیزاده، سمیه ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 93 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویفروشگاه زنجیره ایسبد بازارقواعد تلازمیبسته تخفیفیتخفیفمشتریمدلمشتریان