-
1.
مؤلف : تقی زاده، عباس ؛ حاتمی، جواد ؛ قاسمی، مریم ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1397 - شماره 59 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد سازنده گراییداربستسازیمسائل پیچیدهنظریه انعطافپذیری شناختییادگیری مبتنی بر مورد
-
2.
كاتب مسؤول : لطفی، حسین ؛ مؤلف : امام جمعه، سیدمحمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1401 - شماره 72 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فراترکیبنظریۀ کنشگر -شبکهبرنامۀ درسی علوم تجربیمحیط یادگیری شبکهاطلاعاتشبکهنظریۀ کنشگربرنامۀ درسیفراترکیبEducation
-
3.
مؤلف : عباسپور اصفهانی، نفیسه ؛ صادق زاده قمصری، علیرضا ؛ ایمانی، محسن ؛ پیغامی، عادل ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1400 - شماره 71 التصنيف A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:اعتباربخشیطراحی الگومتوسطۀ اولالگوی سواد مالیسواد مالیدانشآموزاندورۀ متوسطۀ اولپژوهشطراحی
-
4.
مؤلف : شهابی، سیده سارا ؛ طلایی، ابراهیم ؛ سجادی، سیدمهدی ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1401 - شماره 74 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیشهروندی دیجیتالعناصر شهروندی دیجیتالمشارکت و تعامل دیجیتالیاطلاعاتفناوریتربیت شهروندی دیجیتالآموزشاینترنتسیاسی