-
1.
كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مؤلف : کشاورز رضایی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف: ب/ISC (30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریشبکه اینستاگرامتوسعه تجارت اجتماعیتجارت اجتماعیعواملکاربراناینستاگرامتجارت الکترونیکیمدلتجربه خرید آنلاین
-
2.
مؤلف : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1397 - شماره 88 و 89 التصنيف: ب/ISC (9 صفحة - من 56 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد صادراتاستراتژی سازگار با محیط زیست
-
3.
كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مؤلف : مهاجرانی، نسیم سادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف: ب/ISC (15 صفحة - من 153 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدپخش موسیقیشاخصهای احساسی _ادراکی مشتریمدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه
-
4.
مؤلف : اکبری، مهزیار ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛ حاجی بابائی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1403- شماره 37 التصنيف: ب/ISC (45 صفحة - من 329 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت افزودهتلفنهای همراه هوشمندواقعیت افزوده موبایل محورتبلیغات واقعیت افزوده
-
5.
مؤلف : نگهداری، علی اصغر ؛ جنتی فر، حسین ؛ شیرازی، حسین ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1403 - شماره 40 التصنيف: ب/ISC (11 صفحة - من 123 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریبازاریابی کارآفرینانهبحران کوید 19