کلمة المفتاح تجارت اجتماعی / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 506 إلی 530 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفراترکیبتجارت اجتماعیهنجارسازی اجتماعیارزشآفرینی اجتماعیهمافزایی فناورانه
-
2.
مؤلف : رستمی چوشلی، ثریا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (23 صفحة - من 210 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:قصد خردﺗﺠﺎرت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎی ﻧﻮﭘﺎمدلمشتریانعوامل فنیتمایل به خرید
-
3.
كاتب مسؤول : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ مؤلف : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1401 - شماره 128 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 185 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:خدماتشبکة اجتماعیرسانه اجتماعی اینستاگرامتجارت اجتماعیقصد استفادهپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : شفیعی، شهرام ؛ همتی نژاد، مهرعلی ؛ قره خانی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 165 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشرسانه های اجتماعیتجارت اجتماعیاکوسیستم تجاری ورزشی
-
5.
مؤلف : وظیفه، رسول ؛ محمدی، الهوردی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (25 صفحة - من 161 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیتجارت اجتماعیتبلیغات تلویزیونی.
-
6.
مؤلف : قهرمانی شهرکی، منیره ؛ ابراهیمی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛
مجلة:روانشناسی فرهنگی زن»بهار 1401- شماره 51 التصنيف A+ (Azad University/ISC (8 صفحة - من 50 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تجارت اجتماعیمزایای ادراکشدهمشتریان زن خرده فروشیهای آنلاین
-
7.
كاتب مسؤول : سهرابی، بابک ؛ مؤلف : مانیان، امیر ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ پورموسی آبکنار، سعیده ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 657 إلی 676 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیمدل کسبوکارتجارت اجتماعیموبایل اپمولفه هـای مـدل کسـب وکـارهـا
-
8.
كاتب مسؤول : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ مؤلف : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (36 صفحة - من 91 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیقصد استفادهعوامل کششیتجارت اجتماعیتجارت الکترونیکیمشتریانپژوهش
-
9.
مؤلف : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا
-
10.
مؤلف : کوشا، بهناز ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : رشیدی، احتشام ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 96 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تجارت اجتماعیاینستاگرامافراد مشهورنگرش به نشان تجاریجذابیت محصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)