-
1.
مؤلف : جعفری هرندی، رضا ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ لیاقت دار، محمد جواد ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز 1389، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبررسی تطبیقیآموزش علوممحتوای آموزش علومزمینفیزیکیایران
-
2.
مؤلف : جعفری هرندی، رضا ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ لیاقت دار، محمد جواد ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1388، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 145 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبررسی تطبیقیآموزش علومهدفهای آموزش علوممحتوای آموزش علومروشهای تدریس آموزش علومشیوههای ارزشیابیآموزش علومبرنامهروشهای تدریسمعلماناطلاعاتبرنامهء درسیمحتواایران
-
3.
مؤلف : عظیمی، اسماعیل ؛ جعفری هرندی، رضا ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1393، سال یازدهم - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 34 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:آموزش علومپيشرفت تحصيليبازي هاي آموزشي رايانه اينگرش به يادگيري درس علوم
-
4.
مؤلف : جعفری هرندی، رضا ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبررسی تطبیقیآموزش علومعناصر برنامه درسی آموزش علوم
-
5.
مؤلف : جعفری هرندی، رضا ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ لیاقتدار، محمد جواد ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیدیدگاهآموزش علومعناصر اساسی آموزش علوم
-
6.
مؤلف : جعفری هرندی، رضا ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ لیاقت دار، محمد جواد ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بررسی تطبیقیآموزش علومبرنامه ی درسیهدف های آموزش علوم
-
7.
مؤلف : جعفری هرندی، رضا ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ لیاقت دار، محمد جواد ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیدیدگاهآموزش علومعناصر اساسی آموزش علوم