-
1.
مؤلف : شریفی، زینب ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدارزش درک شدههویت اجتماعیفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : رمضانپور نرگسی، قاسم ؛ شریفی، زینب ؛ كاتب مسؤول : فلاح حقیقی، نگین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 91 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیمراکز رشدشرکت دانشبنیانموفقیت شرکت