کلمة المفتاح ارزش درک شده / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدهرضایت گردشگرکیفیت درکشدهمقصدهای گردشگری روستایی
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
3.
مؤلف : بچاچری، علی ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1402، دوره دههم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتفراتحلیلارزش درک شدهوفاداری گردشگران
-
4.
مؤلف : احمدی ارکمی، حبیب ؛ نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛ ایزانلو، بلال ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عفت ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»زمستان 1401 - شماره 64 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 158 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیHigher educationبرنامههای درسیارزش درکشدهPerceived valuecurriculaمشاغل پلیسیابزار استانداردpolice jobsstandard tools
-
5.
كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛ مؤلف : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش درک شدهسفارش آنلاینقصد خرید مشتری
-
6.
مؤلف : فیاض کارده، میلاد ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 159 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعی
-
7.
كاتب مسؤول : عزیزی، فاطمه ؛ مؤلف : مقدم براتی، زهرا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»پاییز 1401 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرانارزش درکشدهکیفیت معماری بنااقامتگاههای سنتی شهر یزدگردشگری
-
8.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
9.
مؤلف : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ كاتب مسؤول : علیپور، شیداله ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحة - من 176 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
10.
مؤلف : رضایی شاندیز، روحالله ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (22 صفحة - من 142 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندعملکرد برندارزش درک شدههتل های استان اردبیلاخلاقهوش معنویکارکنانهتلحرفهای