-
1.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 127 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
2.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
3.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
4.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی