-
1.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 96 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهآگاهی از برندریسک کارکردیبرند فروشگاهیهویتمصرف
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : براتی، سعید ؛ نوروزی، علی ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1401- شماره 14 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهعلاقهمندی مشتریانعلاقهمندی رفتاریعلاقهمندی نگرشیرفتار شهروندی کارکنان