کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (97 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
2.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
3.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
4.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
5.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
6.
مؤلف : یزدانی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401- شماره 36 (18 صفحة - من 128 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداری برندارزش ادراکﺷﺪهمشتریمشتریان
-
7.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛ مؤلف : سهرابی، طهمورث ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
9.
مؤلف : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 279 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش
-
10.
مؤلف : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- B (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)