-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : رشنوادی، یعقوب ؛ نصرت پناه، رسول ؛ بیگی، شاهرخ ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1400 - شماره 16 التصنيف: ب (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد شرکتمزیت رقابتی پایدارقابلیت های پویانوآوری مدیریت
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 التصنيف: ب/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
3.
مؤلف : شرقی، مرتضی ؛ نوروزی، حسین ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1403 - شماره 35 التصنيف: ب/ISC (23 صفحة - من 60 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خریدتکانشینظرات برخطارزش منفعتگرایانهارزش لذّتجویانهتجربۀ جریانخرید تکانشیاطلاعاتتمایل به خرید تکانشیوبسایتمصرفکننده
-
4.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ گنجعلی وند، سمیه ؛ عبدالله پور، سجاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف: ب/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیاسترس شغلیحمایت سازمانی ادراک شدهخشونت مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خامه چی، حامد ؛ عطایی، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 108 التصنيف: ب/ISC (49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادزنجیرۀ ارزش جهانیسیاستهای دولتی
-
6.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خامه چی، حامد ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 التصنيف: ب/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهافراتحلیلشخصیت برندمدلسازی ساختاری تفسیری
-
7.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ پورنوری، منصور ؛ كاتب مسؤول : پروین، محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات جغرافیایی»بهار 1399 - شماره 136 التصنيف: ب/ISC (3 صفحة - من 190 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارحقوق کیفریمنابع طبیعیجرایم محیط زیستی
-
8.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف: ب/ISC (41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
9.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف: ب/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
10.
كاتب مسؤول : حشمتی، رسول ؛ مؤلف : بیرامی، منصور ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»بهار 1402- شماره 69 التصنيف: ب/ISC (9 صفحة - من 113 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:خودتخریبیپندار خودکشیروان زخمفرونشانی عاطفی