-
31.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییعملکرد بنگاهدوگانگی بازارگراییدوگانگی نوآوری
-
32.
مؤلف : نظری، محسن ؛ کمره ای، محمود ؛ حيدري، علي ؛ قادري عابد، امير حسين ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 525 إلی 542 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه چندموردیاستراتژی رقابت همکارانهبخش ارتباطات ثابت و سیاررقابت همکارانهاطلاعات
-
33.
مؤلف : وارث، حامد ؛ حیدری، علی ؛ اکبری، مهران ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 487 إلی 507 )
الکلمات المفتاحية:پویایی محیط کسبوکارتوپولوژی استراتژیتیم مدیریت ارشدمعنابخشی استراتژیکنوآوری مدل کسبوکاراطلاعاتمعنابخشینوآوری مدل کسب و کارسازمان
-
34.
مؤلف : حیدری، علی ؛ والی پور، علیرضا ؛ بختیاری، بهناز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشهای دانشگاهیپژوهشهای بازاریابیتحلیل محتوامرور نظاممند