تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ علوی، مهدیه السادات ؛ هاشمی فرد، فریبا ؛
(26 صفحة - من 253 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به تبلیغاتنماد حیوانیواژههای کلیدی: مسکاتواکنش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتبـهمسکاتآگهی
-
مؤلف : هاشمی پطرودی، سید حمید ؛ صادقی مقدم، محمدرضا ؛ جعفر نژاد، احمد ؛ صفری، حسین ؛
(24 صفحة - من 279 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامینلجستیکزنجیره تقاضاراهبرد (استراتژی)مرور ادبیات نظاممندراهبرد زنجیرة تأمینراهبردSCSپژوهشSupply Chain Managementتاکسونومیراهبـرد
-
مؤلف : حسین زاده، ماشااله ؛ بکتاش، فرزانه ؛
(22 صفحة - من 303 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتصویر برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیمشتریتصویرمشتریانبرنـد
-
مؤلف : خلیلی مقدم، مریم ؛ سلطانی، مرتضی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
(24 صفحة - من 325 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار مصرفکنندهتجربه خریدبازاریابی احساسیخرید احساسیاحساساتکالای بادوامخریـدبـهشناخت
-
مؤلف : شیروانی ناغانی، مسلم ؛ فضلی، صفر ؛ کشاورز ترک، عین الله ؛
(22 صفحة - من 349 إلی 370 )
الکلمات المفتاحية:تفکر راهبردیبرنامهریزی راهبردیآینده پژوهیآیندهنگاریآیندهنگاری راهبردیراهبردیمـدل هـای آینـده نگـاریمدلمدیران
-
مؤلف : صافحیان، جلیل ؛ فکور ثقیه، امیر محمد ؛ خوراکیان، علیرضا ؛
(28 صفحة - من 371 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملترفتار شهروندیمشتریان وفادارتعهد موثرمشتریمشتریانسازمانتعهد مؤثر مشتریمشـتریان
-
مؤلف : عسگری، ناصر ؛
(22 صفحة - من 399 إلی 420 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد فروششرکت پخش: برند کارفرماییتفاخر سازمانیکارکنانفروشندگان
-
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ جلالیان، سعید ؛ قربانی، احسان ؛
(20 صفحة - من 421 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:نمایشگاه تجاریاهداف نمایشگاهفرایندهای نمایشگاهمنابع نمایشگاهاطلاعاتکارکنانفرایندهایفروش
-
مؤلف : محمدی، اسفندیار ؛ مرادی، صدیقه ؛ شیری، قاسمعلی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
(20 صفحة - من 441 إلی 460 )
الکلمات المفتاحية:منفعتارزشویژگیتکنیک نردبانیزنجیره وسیله ـ هدفلوازم آرایشیرنگ مومصرفمحصولهـاپژوهشبـه
-
مؤلف : ابویی اردکان، محمد ؛ ندافی، طاهره ؛ قلی پور، ارین ؛
(26 صفحة - من 461 إلی 486 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکمدل ذهنینقشة اجماعینگاشتشناختیاستراتژیمدیرانمدلذهنیبـه
-
مؤلف : وارث، حامد ؛ حیدری، علی ؛ اکبری، مهران ؛
(21 صفحة - من 487 إلی 507 )
الکلمات المفتاحية:پویایی محیط کسبوکارتوپولوژی استراتژیتیم مدیریت ارشدمعنابخشی استراتژیکنوآوری مدل کسبوکاراطلاعاتمعنابخشینوآوری مدل کسب و کارسازمان
-
(11 صفحة - من 508 إلی 518 )