-
1.
مؤلف : خدایی، علی ؛ زارع، حسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1397 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تنیدگی تحصیلیهیجانات پیشرفتراهبردهای نظمبخشی شناختی هیجانتحلیل واسطهای
-
2.
مؤلف : خدایی، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1397 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:سیاهة هیجان معلمتحلیل عاملی تاییدیروایی سازههمسانی درونی
-
3.
كاتب مسؤول : خدایی، علی ؛ مؤلف : رحیمی، رضا ؛ زارع، حسین ؛
مجلة:روان شناسی سلامت»پاییز 1400 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ساختار عاملیتنیدگیپرستارانسبکهای مقابله
-
4.
كاتب مسؤول : خدایی، علی ؛ مؤلف : رحیمی، رضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»پاییز 1402 - شماره 76 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 116 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:زنانخشونت خانگیسبکهای دلبستگیخشونت خانگی علیه زناندلبستگیدلبستگی ناایمنسبکایمن
-
5.
مؤلف : نورمحمدی، رها ؛ خدایی، علی ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 78 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 158 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیریهای هدفهیجانات پیشرفتارزیابیهای شناختیتحلیل میانجیگری تعدیل شده
-
6.
مؤلف : خدایی، علی ؛ زارع، حسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشروایی عاملیپرسشنامه کفایت و مهارتهای هیجانی
-
7.
كاتب مسؤول : خدایی، علی ؛ مؤلف : سید احمدی، سید میثم ؛ غریبی، حسن ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1401 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای جنسیفریبکاری تحصیلیهدفهای پیشرفتمدل اثرات تعدیلگر