الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 120 |
علوم تربیتی 27 |
علوم اجتماعی 7 |
حوزه سلامت 2 |
اخلاق 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 159 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 92 |
ب 20 |
الف 13 |
العلمية - النشرية 5 |
ج 4 |
-
1.
مؤلف : مظاهری تهرانی، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ شکری، امید ؛ شریفی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : قنبری، سعید ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1402، سال سی ام - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریتجربه زیستهمشکلات روانی- اجتماعیکودکمادرانمصاحبهروانیتجربهوالدگریوالدینپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : فرمانی، فردین ؛ مؤلف : پورشهریار، حسین ؛ نجاتی، وحید ؛ شکری، امید ؛
مجلة:سالمند»پاییز 1402 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 365 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگیتوانمندسازی شناختیسرزندگی ذهنینقص شناختی خفیفتحریک الکتریکی فرا جمجمهای مغز
-
3.
مؤلف : خدائی، علی ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 85 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اندازهگیریروایی سازهمقیاس نظمبخشی انگیزشییادگیری خودنظمبخش
-
4.
مؤلف : کیاکاظمی، ارغوان ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»پاییز 1402 - شماره 67 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 122 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:روانشناسی مثبتروانشناسی تیزهوشیتیزهوشان خاموشخودمراقبتگری
-
5.
مؤلف : رشیدی پور، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ پورشهریار، حسین ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1402 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 26 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگی تحصیلی سلامتمحورنقشهنگاری مداخلهالگوی ARCSبسته طراحی انگیزشیرفتارهای مقابله تحصیلی
-
6.
مؤلف : نصیری، اکبر ؛ رضایی، زینب ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مرداد - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 11 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییساختار عاملیدانشآموزان ایرانیصفت بخشایش.
-
7.
كاتب مسؤول : علیمرادی، حمزه ؛ مؤلف : پورشهریار، حسین ؛ شکری، امید ؛ شهیدی، شهریار ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 34 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:صمیمیتنشخوارفکری مشترکویژگی روانسنجینگرانی مشترکتلاشهای کلامی
-
8.
كاتب مسؤول : اکبری، مهدی ؛ مؤلف : نادری، حبیب اله ؛ فتح ابادی، جلیل ؛ شکری، امید ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1401، دوره پانزدهم - شماره 6 ISC (10 صفحة - من 593 إلی 602 )
الکلمات المفتاحية:صلاحیتهاشایستگی شناختیشایستگی تحصیلیشایستگی مهارتیشایستگی عاطفیپیامدها ی یادگیری
-
9.
مؤلف : نوری مختاری، فاطمه ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 172 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشدانشجویانمدل مفهومیدادهبنیادسودمندگراییپژوهشانگیزش پیشرفت تحصیلیمقولهسودمندگراییکدگذاری
-
10.
مؤلف : خان، ویدا ؛ شکری، امید ؛ علیزاده گورادل، جابر ؛ كاتب مسؤول : ایمانی، سعید ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»پاییز 1401 - شماره 65 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:اعتیادتنظیم هیجانبهزیستی ذهنیتاب آوریذهن آگاهاختلالمدلمصـرف موادمصرف مواد