-
1.
بررسی تاثیر تفاوت های بین فردی مخاطبان در تکنیک های ترکیبی ترفیع: جای گذاری برند در فیلم های سینمایی
مؤلف : قهرمانی، احسان ؛ حقیقی، محمد ؛ مومنی، منصور ؛ ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1392 - شماره 84 ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:جايگذاري برندشكاكيت نسبت به تبليغاتتكنيكهاي تركيبي ترفيعمصرف نيابتياثربخشي شناختيجایگذاریفیلممخاطبانسازهمدلتبلیغاتتکنیکتلویزیون