-
1.
مؤلف : احمدبیگی، فاطمه ؛ احقر، قدسی ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1397 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 167 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادییادگیری مشارکتیاستنباطمهارت خودگردانیدانشجویانآموزش تفکر انتقادیآموزشپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : محمدزاده، منیره ؛ مؤلف : صفرنواده، مریم ؛ احقر، قدسی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1401، دوره پانزدهم - شماره 1 ISC (11 صفحة - من 80 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:آموزشیادگیری مشارکتیساختنگراییبازخورد.
-
3.
مؤلف : احمدبیگی، فاطمه ؛ احقر، قدسی ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1398 - شماره 38 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 285 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیدانشجویانیادگیری مشارکتیمهارت خودگردانیمهارت تفسیر
-
4.
مؤلف : سلطانی، زینت ؛ باباخانی، وحیده ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1399 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیدانشآموزانراهبردهای هیجانمدارآزمون
-
5.
مؤلف : سلطانی، زینت ؛ احقر، قدسی ؛ باباخانی، وحیده ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»بهار 1398،دوره پنجم - شماره1 (12 صفحة - من 276 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیحل مسئلهدانش آموزان دخترآموزش راهبردهای هیجان مدار