-
1.
مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1388 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتکنولوژی آموزشیواحد عملیواحد نظریبازنگری برنامه های درسیآموزشدانشجویاندانشآموزش عالیکاربردیبرنامهاطلاعاتسرفصل
-
2.
مؤلف : زیرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:روشهای آموزشیروش تلفیقییادگیری معنادارروش نقشه های مفهومیارزشیابی ساختگرایانهفرایندیاددهی و یادگیری
-
3.
مؤلف : عظیمی، صابر ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 23 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:فنی و حرفهایرویکرد سازندهگراییالگوی آموزشیموضوعات عملی از نوع انتقالی
-
4.
مؤلف : زنگنه، حسین ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ فردانش، هاشم ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1393 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تدوین مدلمدل یادگیری زایشییادگیری تحلیلیتحقیق آمیخته و پژوهش تکوینیدانشدانشآموزاناطلاعات
-
5.
مؤلف : ولایتی، الهه ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیبار شناختیاعتباریابی درونیاعتباریابی بیرونی
-
6.
مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسمعیل ؛ جمشیدی، محمد ؛ علی آبادی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز1401 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 2 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیآموزش کارکنانیادگیری سیاربهسازی کارکنان و بهره وری