-
1.
كاتب مسؤول : باقری، مهدی ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ورزشکار مشهورتصویر برند ورزشکاروفاداری هوادارانتمایل به خرید هواداران
-
2.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ خورشیدی، رضا ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانتمایل حضور
-
3.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 77 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:خدمات ورزشیتبلیغات دهان به دهاناستانداردسازی ابزار
-
4.
مؤلف : ضیائی، علی ؛ الهی، علیرضا ؛ بخشوده نیا، ایمان ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوامقالات علمیدانشگاه خوارزمینشریه علوم حرکتی و ورزش