-
1.
كاتب مسؤول : علیزاده، محمود ؛ مؤلف : اکبری یزدی، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1398 - شماره 45 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 303 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محیطموقعیت راهبردیبرنامه راهبردیراهبردفدراسیون تنیس روی میز و تحلیل سلسله مراتبی
-
2.
كاتب مسؤول : رغبتی، علی ؛ مؤلف : هادوی، فریده ؛ آقایی، نجف ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1398 - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 6 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:راهبردورزش حرفهایتوسعه و صنعت
-
3.
مؤلف : واحدی زاده، مجید ؛ الهی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : اقایی، نجف ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 153 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:موانع محیطیمنابع مالیدرآمدزاییفدراسیون ورزشی
-
4.
مؤلف : روزبهانی، محبوبه ؛ اکبری یزدی، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1396 - شماره 15 التصنيف ج (Ministry of Science (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:عملکردوجدان کاریبدبینی سازمانیسرمایه روانشناختی
-
5.
كاتب مسؤول : قاسم نژاد، رضا ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ صفاری، مرجان ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 167 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:شاخص های موثرمدل برون سپاریبرون سپاری رویدادهای ورزشی
-
6.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
7.
كاتب مسؤول : پیمان فر، محمد حسن ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ سجادپور، محمدکاظم ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:روابط بین المللراهبرددیپلماسی ورزشیتاپسیین
-
8.
كاتب مسؤول : فتحیان، روح الله ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیارزش ویژه برندکالاهای ورزشیورزشکاران مشهور