-
1.
كاتب مسؤول : بدری آذرین، یعقوب ؛ مؤلف : احمدی مقدم، پژمان ؛ جوانی، وجیهه ؛ قدمی، سجاد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 31 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی شبکهایارتقاء بازاریابیکالای ورزشی خارجینگهداشت برندبرند
-
2.
مؤلف : سلطان حسینی، محمد ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبرندوفاداری به برندهوادارهوادارانتیموفاداریورزشگاهلیگ برتر فوتبالباشگاهویژگیهای جمعیتشناختی
-
3.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1392 ، سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 79 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندهوادارانلیگ برتر فوتبالتیمورزشلیگ برتر ایرانهزینهباشگاه
-
4.
كاتب مسؤول : نیری، شهرزاد ؛ مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ قاسمی، حمید ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیبرندتیم ورزشیاینستاگرامویژگی برند