-
1.
مؤلف : یاراحمدی، علی ؛ روستا، فاطمه ؛
مجلة:زن در توسعه و سیاست»زمستان 1392 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 543 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:زنانسبک زندگیشیرازارتقای سلامتسنین باروریسلامتسبک زندگی ارتقادهندة سلامتسبک زندگی سلامت محور
-
2.
مؤلف : یار احمدی، علی ؛ تشکری، آزاده ؛
مجلة:نامه انجمن جمعیت شناسی ایران»پاییز و زمستان 1391 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 61 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانباروریرضایت از زندگیبهزیستی ذهنیساریاحساس شادکامیدینر
-
3.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ ناصری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبالتداعی برندداراییهای برندنیازهای خودتعریفیتعلق به باشگاهباشگاههویتتیمباشگاههای ورزشی
-
4.
مؤلف : میرزایی، محمد ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:زن در توسعه و سیاست»زمستان 1389 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 183 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:بهداشت باروریسلامت بارداریدوران حاملگیاستفاده از خدمات
-
5.
مؤلف : قدرتی، حسین ؛ افراسیابی، حسین ؛ محمدپور، احمد ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»پاییز 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:سبزوارانسجام ارزشینسلهاجهتگیری عاطفیانسجام کارکردینسلانسجامسننسل جوانخانواده
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
7.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ کاشیپزان جوان، عاطفه ؛ ناصری، علی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتعلق به باشگاهنیازهای خود تعریفیحامیگری ورزشی
-
8.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1393 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 195 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان غیرستوددهتبلیغات توصیه ای منفتیقدرت پیوند