کلمة المفتاح تمايزبرند / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحة - من 38 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان
-
3.
مؤلف : صالحی، الهام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 دوره پنجم ، شماره 2 (جلد اول) (9 صفحة - من 132 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندشهرت سازمانتمایز برندپرستیژ برندبرند کارفرما.جذابیت برند کارفرماکارکنانسازمانکارفرمـاسـازمانکار
-
4.
مؤلف : سلیمی زاویه، سیدقاسم ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»مرداد 1396 - شماره 6 (13 صفحة - من 65 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریهویت برنداعتماد برندتمایز برندپرستیژ برندشباهت برند
-
5.
مؤلف : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1396 - شماره 51 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 88 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندتمایز برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
7.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)