-
1.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 29 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرقتبلیغات اجتماعیاثربخشی تبلیغات اجتماعی
-
3.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ زاهدیان نژاد، محمدحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره جدید - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 59 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهعوامل مربوط به مقصدگردشگری پزشکیعوامل مربوط به درمان