-
1.
مؤلف : کفاشان کاخکی، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛ محمدیان، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1396، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 153 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشنگرشاعتماددانشگاه فردوسی مشهدارزش درک شدهسهولت درک شدهرفتار اشتراک دانشقصد اشتراک دانش
-
2.
مؤلف : کفاشان، مجتبی ؛ حدادیان، علیرضا ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1391 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 171 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مراجعانوفاداریکیفیت درک شدهتوصیه و تبلیغ کلامیمحیط و فضای کتابخانهانصاف درک شده
-
3.
مؤلف : آسمان دره، یاسر ؛ کفاشان کاخکی، مجتبی ؛ لگزیان، محمد ؛ غلامشاهی، تورج ؛ نیکوکار، مریم ؛ محمدیان، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1395، سال ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 167 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:ادراککتابخانه های دانشگاهیرفتار برنامه ریزی شده
-
4.
مؤلف : کفاشان کاخکی، مجتبی ؛ ارسطوپور، شعله ؛ کاشفی، نریمان ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1397 - سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 181 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاینستاگرامقصد مطالعهنظریه فرهنگ مصرفکننده
-
5.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشیان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛ رضایی زاده، فاطمه ؛ احسانی، حسنیه ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:رضايتمراجعانكيفيت درك شدهقصد مراجعه مجددكتابخانه آستان قدس رضويارتباط با مراجعه كنندهالگوي وفاداري