-
1.
مؤلف : جوان حصارشنه، افسانه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1401- شماره 10 (17 صفحة - من 196 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:نگرش رفتارینگرش شناختیراهبردهای تبلیغات تلویزیونینگرش احساسمصرفکنندگان زن
-
2.
مؤلف : شریفی، زینب ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدارزش درک شدههویت اجتماعیفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان