-
1.
كاتب مسؤول : اسلامی، اسماعیل ؛ مؤلف : غفاری، عذرا ؛ موسی زاده، توکل ؛ هاشمی، تورج ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:خودپنداره تحصیلیسبک تدریسجهتگیری یادگیری معلمان
-
2.
مؤلف : خالقی، سمانه ؛ هاشمی، تورج ؛ بیرامی، منصور ؛ تکلوی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : غفاری، عذرا ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (21 صفحة - من 60 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تعهدنوعدوستیمسئولیتپذیریاخلاق شهروندیحل مساله اجتماعیاجتماعینوجوانانرفتارهای
-
3.
كاتب مسؤول : ایمان پرور، سهیلا ؛ مؤلف : غفاری، عذرا ؛ فلاحی، وحید ؛ احمدی، شیرین ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 209 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:تیزهوشدانشآموزعادتهای مطالعهحس انسجامدانشآموزانعادیپژوهش
-
4.
مؤلف : عطادخت، اکبر ؛ نوروزی، حمید ؛ غفاری، عذرا ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»زمستان 1392، دوره ی سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 92 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تاب آورياختلال يادگيريبهزيستي روان شناختيمهارت حل مسئله ي اجتماعي
-
5.
مؤلف : صبا، بهمن ؛ هاشمی، تورج ؛ نظری، وکیل ؛ كاتب مسؤول : غفاری، عذرا ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 227 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیفرسودگی تحصیلیاشتیاق تحصیلیخودتنظیمی تحصیلیاهمالکاریخودتنظیمیدانشآموزانآموزش مهارت