-
1.
كاتب مسؤول : حبیبی کلیبر، رامین ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیانعطافپذیری شناختیپردازش هیجانیکنترل هدفمند
-
2.
مؤلف : صیادی، صادق ؛ فرید، ابوالفضل ؛ حبیبی کلیبر، رامین ؛ كاتب مسؤول : مصرآبادی، جواد ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 6 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:پایاییارزشیابیرواییآزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومیآزموننقشه مفهومینقشه مفهومی سلسلهمراتبینمره
-
3.
مؤلف : بهادری خسروشاهی، جعفر ؛ حبیبی کلیبر، رامین ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 117 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:باورهای فراشناختیتفکر ارجاعیدشواری در نظم بخشی هیجان
-
4.
مؤلف : حبیبی کلیبر، رامین ؛ فرید، ابوالفضل ؛ بابایی، داود ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:تفکر خلاقاهداف پیشرفتسیستم بازداری (BIS)فعال ساز رفتاری (BAS)سیستم فعال ساز رفتاریدانشجویانسیستم بازداری