-
1.
مؤلف : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحة - من 145 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان
-
2.
مؤلف : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری