-
1.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادباورهای مذهبیبازاریابی رابطه ایواکنشهای رفتاریتبلیغات دهان به دهان مثبتاهدای کمک
-
2.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
مؤلف : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 537 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک
-
3.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1396 - شماره 54,55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 58 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:ایلامبازاریابی رابطهایهویت فرهنگی - محلیتمایل به اهدای کمک