الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 50 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 75 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 28 |
العلمية - البحثية 25 |
د 3 |
ج 2 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم اله ؛ مؤلف : باقرنژاد حمزه کلائی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیتحلیل مضمونشیوع کرونافعالیتهای خیرخواهانهکروناخیرینخیرخواهانهفعالیتاجتماعیبـهمدیرپژوهش
-
2.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (23 صفحة - من 41 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:صادرات پایدارمدل سیستمیدیپلماسی تجـاری
-
3.
مؤلف : زنگیان، سمیه ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم اله ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 320 إلی 353 )
الکلمات المفتاحية:رایانش ابریاستراتژی دیجیتالاستراتژی ورود به بازارهای بین المللاستراتژی کسبوکار دیجیتال
-
4.
مؤلف : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
5.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ كاتب مسؤول : علی پور، سیما ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 183 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللیسازیپلتفرمکسبوکار B2Bدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
6.
مؤلف : فلاحی، آزاده ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : مدرسی، میثم ؛
مجلة:جغرافیا و برنامه ریزی محیطی»تابستان 1401 - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمدلسازی ساختاری تفسیریسواراگردشگری مبتنی بر جامعهموانع فرهنگی مشارکتگردشگری اجتماعمحورفرهنگیمشارکترسانههاهـابـهجامعه
-
7.
مؤلف : زنگیان، سمیه ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 45 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:سوآرامعماری دیجیتالا ستراتژی کسب وکار دیجیتالپویایی کسب وکارمدل کسب وکار دیجیتالاستراتژی کسب و کار دیجیتالفناوری اطلاعاتمدیریت اطلاعاتمدل کسب و کار دیجیتالوزنمعیار
-
8.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 238 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابی سبزمدیریت اخلاقی بازارتئوری اخلاق بازاریابیهنجارهای اخلاقی – اسلامی
-
9.
كاتب مسؤول : ویشلقی، مهدیه ؛ مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛
مجلة:بهبود مدیریت»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 127 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:چابکیصنعت خودروسازیچابکی استراتژیکرونق پایدار تولیدصنعت خودروتولیدکدگذاریصنایع خودروسازیپژوهشسازمان
-
10.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : مدرسی، میثم ؛ فلاحی، ازاده ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 188 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریگردشگری جامعه محورموانع عملیاتی مشارکت ذینفعان