-
11.
مؤلف : رجب پور عزیزی، زهرا ؛ محسن پور، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان تفتی، مهناز ؛
مجلة:سلامت روان کودک»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (14 صفحة - من 201 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیتواناییهای دیداری- فضاییگوناگونی عصبشناسی
-
12.
كاتب مسؤول : براری، راحله ؛ مؤلف : اخوان تفتی، مهناز ؛ محسن پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»زمستان 1398 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دانشجوفرایند شناختیرویداد راه اندازفرایند انتقادی اجتماعیپیامد یادگیری دگرگونسازیادگیری دگرگونساز
-
13.
كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛ مؤلف : مقدم، اعظم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1400، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:صلاحیتماتریس کیوسنجش شناختی تشخیصیمدل طبقهبندی تشخیصی و مرور انتقادیمدلبرازشآزمونپژوهشمطالعاتارزیابی
-
14.
مؤلف : محسن پور، مریم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1388 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریپیشرفت تحصیلیساختار هدفی کلاسجهتگیری هدفی پیشرفتجهتگیریجهتگیری هدفی تبحریدانشآموزان
-
15.
مؤلف : محسن پور، مریم ؛ گویا، زهرا ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ کیامنش، علیرضا ؛ بازرگان، عباس ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1394 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 7 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیسواد ریاضیسنجش شناختی تشخیصیمدل دینامطالعه پیزا