کلمة المفتاح نارساخوانی / (178 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، فرهاد ؛ پسرکلو، لیلا ؛ کیخا، مرتضی ؛ جعفری، مریم ؛ باقری، رضا ؛
مجلة:تحقیقات راهبردی در تعلیم و آموزش و پرورش»زمستان 1402 - شماره 11 (18 صفحة - من 623 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیحافظه فعالدانش آموزان ابتداییاختلال یادگیری خاص
-
2.
مؤلف : ساعدی، حاتمه ؛ حق پرست لاتی، طیبه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (12 صفحة - من 192 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیهمدلیکارکرد های اجراییرویکرد های یادگیری
-
3.
مؤلف : خادمی عادل، لیلا ؛ درتاج، فربیرز ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : بنی جمالی، شکوه سادات ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1402 - شماره 63 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 34 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزخودسنجیخودانضباطیروشهای حسی چندگانهنارساخوانانضباطیدانشآموزانحسیآزمونکودکان
-
4.
كاتب مسؤول : طبیعی، مریم ؛ مؤلف : اژدرلو، محمد ؛ اژدرلو، احمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1402، سال چهاردهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 308 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیمهارتهای زبانیکودکان عادیالکتروآنسفالوگرافی کمینارساخوانکودکانالکتروآنسفالوگرافیمهارتمغزی
-
5.
كاتب مسؤول : اکرمی، زینب ؛ مؤلف : رشیدی، بهاره ؛ اکرمی، زهرا ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مرداد 1402 - شماره 62 (17 صفحة - من 98 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیعزت نفسدانش آموزانانگیزه پیشرفتخواندنانگیزشاختلال خواندناطلاعاتپیشرفتانگیزه
-
6.
ارزیابی آموزش مداخلهای راهبردهای دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان
كاتب مسؤول : حمیدی نصرآباد، اکرم ؛ مؤلف : حمیدی نصرآباد، اعظم ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1402 - شماره 28 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture (11 صفحة - من 39 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیتوانایی خواندنآموزش دقت دیداری و شنیداری
-
7.
كاتب مسؤول : رفیعی، دکتر نفیسه ؛ مؤلف : موسوی فرد، سید مجتبی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیتفکر خلاقخودپنداره تحصیلیروش دوبونواشتیاق مدرسه
-
8.
كاتب مسؤول : ایزان، دکتر محسن ؛ مؤلف : احمدی علی آبادی، افسانه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1402 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیعزت نفسمهارت خواندنانگیزش تحصیلیآموزش انفرادی
-
9.
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شهنی ییلاق، منیجه ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 6 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانکارکردهای اجراییتوجهپایداربازداریپاسخنارساخوانخواندنآزمونمهارت خواندنمهارت
-
10.
كاتب مسؤول : ویسمه، مریم ؛ مؤلف : استکی، مهناز ؛ میرزاخانی، نوید ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 147 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیکارکردهای اجراییبازیهای رایانهاییکپارچگی حسیاختلال یادگیری ویژهحسیآموزشدانشآموزاناختلال یادگیرییکپارچگی حسیآزمونکودکان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (79 مقالة)
- ب (30 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- د (7 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)