-
1.
مؤلف : ایمانی، نسیم ؛ غلام آزاد، دکتر سهیلا ؛ كاتب مسؤول : محسن پور، دکتر مریم ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1400، سال نهم - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (36 صفحة - من 187 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:آموزش هندسهشکل های هندسیسند راهنمای برنامه دوره پیش دبستانی
-
2.
مؤلف : مصطفوی، انسیه سادات ؛ محسن پور، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان تفتی، مهناز ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی های یادگیریتنظیم هیجاننشاط ذهنیبازی درمانی مبتنی بر روابط والد-فرزندهمه گیری کووید
-
3.
مؤلف : روحانی فر، محبوبه ؛ گویا، زهرا ؛ كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1398 - شماره 72 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:خطاسواد ریاضیمصاحبه تکلیف محور
-
4.
كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛ مؤلف : بطویی آورزمان، مونا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1399 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 191 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:روششناسی پژوهشمرور نقادانهمسائل کلامی ریاضی
-
5.
كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛ مؤلف : یزدی، حمیده ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:مسائل کلامیحافظۀ فعالاختلالهای یادگیری
-
6.
مؤلف : مرادی نجف آبادی، زهرا ؛ کیامنش، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 2 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیدانشجویان تحصیلات تکمیلیتوضیح دادنتحلیل کردنچارچوب پل و الدرپدیدارنگاری
-
7.
كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛ مؤلف : مقدم، اعظم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1400، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:ماتریس کیوسنجش شناختی تشخیصیصلاحیتمدل طبقهبندی تشخیصی و مرور انتقادیمدلبرازشآزمونپژوهشمطالعاتارزیابی