-
1.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ شفیعیان، علی اکبر ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادکیفیت خدماتارزش ادراک شدهشهرت برندبرنامههای وفاداری
-
2.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ مهرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : نیک نژاد، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 1429 إلی 1443 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریان رضایت مشتری کیفیت خدمات ارزش ادراک شده اعتماد مشتری شهرت برند برنامه های وفاداری