-
1.
مؤلف : عبدالهی، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛ قادری، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت مالی»زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 95 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخوشهبندیکانوی فازیکیفیت خدمات برخطمشتریمشتریانرضایترضایت مشتریانمدل کانوکارگزاریفازیهـامشـتریان
-
2.
مؤلف : رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛ دهقان، فریبا ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1396 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 239 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویفروشگاههای اینترنتیالگوی کانوی فازیخوشهبندیهــامشــتریانایــنبــاوبمشـتریانخوشــهرضایــتهـا
-
3.
مؤلف : غیاثی، فرناز ؛ نظافتی، نوید ؛ شکوهیار، سجاد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1394 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1025 إلی 1049 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویخوشه بندیاستاندارد CRISP-DMالگوریتم TwoStepداده دریاییکاربردریاییاطلاعاتهـابـاپارامترکاربر دانشجو
-
4.
مؤلف : شکوهیار، سجاد ؛ رضائیان، علی ؛ ذوالفقاری، سارا ؛
مجلة:مطالعات پژوهشی راهور»پاییز 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 47 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:استاندارد CRISP-DMتصادفات جاده ايخوشه بنديداده کاويهمبستگي وط بقه بنديتصادفاتالگوریتمجادهایخسارتیمدلآسفالت