-
1.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
3.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری