-
1.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
2.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 250 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
3.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی