بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : اکبری، محسن ؛ ابراهیمپور ازبری، مصطفی ؛ درجانی، عباس ؛
(23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تقلیداخلاقگراییبرند تقلیدیاجتناب از برنداخلاقگرایی مصرفکننده
-
مؤلف : باوی، بلقیس ؛ جهانگیری، علی ؛
(19 صفحة - من 25 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکیفیت خدماترضایت مشتریتحلیل اهمیتکیفیت خدمات ترانزیتیمنطقه آزاد اروند
-
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ حسینی، سیده نفیسه ؛
(24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراک شده خدماتپاسخهای رفتاری مشتری
-
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
(21 صفحة - من 70 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تعهدوفاداریبانک ملیارزش طول عمر مشتریهزینههای تعویض (سوئیچینگ)
-
مؤلف : علیقلی، منصوره ؛ برادران، عطاالله ؛
(23 صفحة - من 92 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیرنفتینرخ ارزمدل خودرگرسیون برداری (VAR)علیت گرانجری
-
مؤلف : زارعپور، زینب ؛ کردناییج، اسدالله ؛ شهابی، الهه ؛
(26 صفحة - من 116 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمزایای رابطهایموانع جابجاییهزینه های جابجاییدسترسی و جذابیت گزینه ها
-
مؤلف : پاشازاده، یوسف ؛ عادل، زهرا ؛
(21 صفحة - من 143 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:مدلیابی معادلات ساختاریاستراتژی ورودبازار بینالمللی
-
مؤلف : ابراهیمی، سیدعباس ؛ زارعی، عظیم ؛ بهرامی، آیدا ؛
(18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:جو فروشگاهرضایت مصرفکنندهرفتار خرید مجددسهولت دریافت خدمات
-
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ بهرامی، فرشته ؛ کریمیزاده شوهانی، فاطمه ؛
(27 صفحة - من 184 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:مناطق آزاد تجاریمنطقه آزاد اروندرقابت پذیری
-
مؤلف : شاهمرادی، مهنا ؛ آگهی، حسین ؛ علی بیگی، امیرحسین ؛
(37 صفحة - من 212 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:صادراتکشاورزیمطالعه تطبیقی
-
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
(22 صفحة - من 250 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
مؤلف : سهرابی، روح اله ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ موسوی، مونیکا ؛
(26 صفحة - من 273 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:مدل یابی معادلات ساختاریرفتار جنون خریدبانوان خرمآباد
-
مؤلف : زندیه، مصطفی ؛ مطلبی، سیما ؛
(25 صفحة - من 300 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریسودآورینگهداری و تعمیراتتولید بههنگامشبیهسازی گسسته پیشامد
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ محمدیان یزد، رقیه ؛
(25 صفحة - من 326 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:چابکی بازاریابی تعاملیچابکی بازاریابی خارجیچابکی بازاریابی خدماتچابکی بازاریابی داخلی
-
مؤلف : نژادفتحی، عذرا ؛ نظری، فریبا ؛
(30 صفحة - من 352 إلی 381 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریموزهقصد خریدترجیح برندواکنش نسبت به قیمتنگرش به توسعه برندکافه تارمه
-
مؤلف : سلیلی، سیده سروناز ؛ حمیدیزاد، حمیدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛
(23 صفحة - من 383 إلی 405 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد سازمانیمدلسازی معادلات ساختاریقابلیت نوآوریمدیریت دانش بازاریابی