-
1.
مؤلف : بافنده زنده، علیرضا ؛ دانای نعمت آباد، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهلوازم خانگیترجیح خریدنت لوگومدل سازی عامل بنیان
-
2.
مؤلف : معصومی سوره، فاطمه ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ حاجی اصغری، سید یوسف ؛ كاتب مسؤول : ناهیدی امیر خیز، محمد رضا ؛
مجلة:اقتصاد کاربردی»پاییز 1402- شماره 46 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیرفتار مصرف کنندهشبکه های اجتماعیاقتصاد رفتاریکارت های اعتباری