-
1.
مؤلف : صرافها، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحة - من 56 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندشبکه های اجتماعی آنلاینارتباطات رسمیارتباطات غیر رسمیاس
-
2.
مؤلف : قدیری، موسی ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحة - من 122 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:برندآگاهی از برنداعتماد به برندروابط برندتصور ذهنی از برندعلاقه به برند