-
1.
كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 13 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاررسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
2.
مؤلف : الماسی، فاطمه ؛ جمشیدی، محمد جواد ؛ كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 244 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت بیمهبازاریابی دیجیتال